Specyficzne Wymagania Daimlera

Szkolenie warsztatowe dwudniowe​​

Opis szkolenia

Szkolenie przeznaczone jest dla osób z działu jakości które będą w trakcie swojej kariery w branży Automotive współpracować z klientem Daimler. Uczestnicy szkolenia zapoznają się z specyficznymi wymaganiami klienta Daimler.

Szkolenie przeprowadzi uczestników przez wymagania klienta od fazy preseryjnej aż po analizę zwrotów z rynku. Po zakończonych warsztatach uczestnicy powinni bez problemu odnajdywać się na portalu Covisint, SQMS, oraz przeprowadzać audyty zgodnie z wymaganiami Daimlera

Dla kogo?

  • Osób z działu jakości
  • Inżynierowie
  • Koordynatorzy projektów

Korzyści po szkoleniu

  • Uczestnik będzie umiał korzystać z platformy Covisint
  • Uczestnik będzie wiedział jak skutecznie implementować wymagania w systemach zarządzania swojej organizacji
  • Uczestnik będzie znał specyficzne wymagania obowiązujące dostawców

Program szkolenia

1.Informacje ogólne
2.Zapoznanie z system Covisint
3.Podstawowe aplikacje dla działu jakości
4.Podstawowe wymagania Daimlera dla systemu zarządzania jakością
5.Wymagania odnośnie fazy przed seryjnej
6.Zapoznanie z system SQMS
7.PPAP zgodnie z wymaganiami Daimlera
8.Rekwalifikacje
9.Planowanie audytów – zasady planowania zgodnie z podejściem procesowym

  • Roczny harmonogram audytów a VDA 6.3 i VDA 6.5
  • Harmonogram audytów u dostawców
  • Przeprowadzanie audytów

10.Postępowanie w przypadku reklamacji, tworzenie raportów 8D
11.Zasady i przeprowadzania analizy zwrotów z rynku
12.Programy specjalne, metody eskalacji

Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email
Share on print
Drukuj

Nie gryziemy! Jeżeli masz pytania odnośnie szkolenia pisz do nas śmiało.

Przewiń do góry