Specyficzne Wymagania Daimlera

Szkolenie warsztatowe dwudniowe​​

Szkolenie przeznaczone jest dla osób z działu jakości które będą w trakcie swojej kariery w branży Automotive współpracować z klientem Daimler. Uczestnicy szkolenia zapoznają się z specyficznymi wymaganiami klienta Daimler.

Szkolenie przeprowadzi uczestników przez wymagania klienta od fazy preseryjnej aż po analizę zwrotów z rynku. Po zakończonych warsztatach uczestnicy powinni bez problemu odnajdywać się na portalu Covisint, SQMS, oraz przeprowadzać audyty zgodnie z wymaganiami Daimlera

Korzyści po szkoleniu:​

  • Uczestnik będzie umiał korzystać z platformy Covisint
  • Uczestnik będzie wiedział jak skutecznie implementować wymagania w systemach zarządzania swojej organizacji
  • Uczestnik będzie znał specyficzne wymagania obowiązujące dostawców

Dla kogo

  • Osób z działu jakości
  • Inżynierowie
  • Koordynatorzy projektów

Program szkolenia

1.Informacje ogólne
2.Zapoznanie z system Covisint
3.Podstawowe aplikacje dla działu jakości
4.Podstawowe wymagania Daimlera dla systemu zarządzania jakością
5.Wymagania odnośnie fazy przed seryjnej
6.Zapoznanie z system SQMS
7.PPAP zgodnie z wymaganiami Daimlera
8.Rekwalifikacje
9.Planowanie audytów – zasady planowania zgodnie z podejściem procesowym

  • Roczny harmonogram audytów a VDA 6.3 i VDA 6.5
  • Harmonogram audytów u dostawców
  • Przeprowadzanie audytów

10.Postępowanie w przypadku reklamacji, tworzenie raportów 8D
11.Zasady i przeprowadzania analizy zwrotów z rynku
12.Programy specjalne, metody eskalacji

Przewiń do góry