Szkolenie warsztatowe dwudniowe
Opis szkolenia
Szkolenie przeznaczone jest dla osób z działu jakości które będą w trakcie swojej kariery w branży Automotive współpracować z klientem Daimler. Uczestnicy szkolenia zapoznają się z specyficznymi wymaganiami klienta Daimler.
Szkolenie przeprowadzi uczestników przez wymagania klienta od fazy preseryjnej aż po analizę zwrotów z rynku. Po zakończonych warsztatach uczestnicy powinni bez problemu odnajdywać się na portalu Covisint, SQMS, oraz przeprowadzać audyty zgodnie z wymaganiami Daimlera
Dla kogo?
- Osób z działu jakości
- Inżynierowie
- Koordynatorzy projektów
Korzyści po szkoleniu
- Uczestnik będzie umiał korzystać z platformy Covisint
- Uczestnik będzie wiedział jak skutecznie implementować wymagania w systemach zarządzania swojej organizacji
- Uczestnik będzie znał specyficzne wymagania obowiązujące dostawców
Program szkolenia
1.Informacje ogólne
2.Zapoznanie z system Covisint
3.Podstawowe aplikacje dla działu jakości
4.Podstawowe wymagania Daimlera dla systemu zarządzania jakością
5.Wymagania odnośnie fazy przed seryjnej
6.Zapoznanie z system SQMS
7.PPAP zgodnie z wymaganiami Daimlera
8.Rekwalifikacje
9.Planowanie audytów – zasady planowania zgodnie z podejściem procesowym
- Roczny harmonogram audytów a VDA 6.3 i VDA 6.5
- Harmonogram audytów u dostawców
- Przeprowadzanie audytów
10.Postępowanie w przypadku reklamacji, tworzenie raportów 8D
11.Zasady i przeprowadzania analizy zwrotów z rynku
12.Programy specjalne, metody eskalacji