Posługiwanie się aplikacjami na platformie Covisint FORD

Szkolenie warsztatowe dwudniowe​​

Opis szkolenia

Zapoznanie się i przećwiczenie posługiwania się  aplikacjami  na platformie Covisint, używanymi w codziennej pracy  z Klientem Ford. Zapoznanie się z CSR (Specyficzne Wymagania Klienta) w celu zrozumienia oraz zapewnienia ich prawidłowego wdrożenia

Dla kogo?

  • Osób z działu jakości
  • Inżynierowie
  • Koordynatorzy projektów

Korzyści po szkoleniu

  • Uczestnik będzie umiał korzystać z platformy Covisint
  • Uczestnik będzie wiedział jak skutecznie implementować wymagania w systemach zarządzania swojej organizacji
  • Uczestnik będzie znał specyficzne wymagania obowiązujące dostawców

Program szkolenia

  1. Customer Portal (Covisint) – poznanie ogólnej budowy portalu Klienta, lokalizacji aplikacji, lokalizacja narzędzi technicznych pomocnych w efektywnym poruszaniu się na Portalu
  2. Quality System and Supplier Documents – poznanie aplikacja używanej przez całość organizacji -> zbiór wymagań, manuali oraz dokumentacji
  3. SuperG (SIM) – poznanie aplikacji nadzorującej wyniki operacyjne organizacji -> min. MSA score (Manufacturing Site Assessment), Quality Performance (PPM/QC), Logistic Performance (Delivery Performance), itp.
  4. 3270 Access / eAPQP Update access / GPIRS DDL / WebQuote – Purchase Order Documents / WebQuote – Tooling Order Documents (Program Managment Applications) – codzienna obsługa wymienionych aplikacji, elementy wymagające codziennej weryfikacji, nadzór nad aplikacjami
  5. eDDL application / FCSD-E Supplier Network Collaboration application / FCSD-N Supplier Network Collaboration application / Global Packaging Portal / GPIRS DDL (Aplikacje Logistyczne) – codzienna obsługa wymienionych aplikacji, elementy wymagające codziennej weryfikacji, nadzór nad aplikacjami
  6. Capacity Planning (GCP) / Q1 Manufacturing Site Assessment / Global Supplier Request for Engineering Approval (SREA) / VPP (Virtual Part Progress) – Aplikacje PM oraz Jakość – codzienna obsługa wymienionych aplikacji, elementy wymagające codziennej weryfikacji, nadzór nad aplikacjami oraz metodologia wprowadzania wmaganych danych do wymienionych applikacji
  7. GSDB Online (Update Token) – aktualizacja informacji o certyfikatach oraz wymogach formalnych / SuperG (SIM) oraz Quality System and Supplier Documents – analiza aplikacji jakościowych pod kontem codziennej pracy w systemie, obsługi Klienta, jak również bycia zgodnym z wymaganiami podczas procesu wdrażania produktu
Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email
Share on print
Drukuj

Nie gryziemy! Jeżeli masz pytania odnośnie szkolenia pisz do nas śmiało.

Przewiń do góry