Posługiwanie się aplikacjami na platformie Covisint FORD

Szkolenie dwudniowe

Cel szkolenia

Zapoznanie się i przećwiczenie posługiwania się  aplikacjami  na platformie Covisint, używanymi w codziennej pracy  z Klientem Ford. Zapoznanie się z CSR (Specyficzne Wymagania Klienta) w celu zrozumienia oraz zapewnienia ich prawidłowego wdrożenia

Program szkolenia       

  1. Customer Portal (Covisint) – poznanie ogólnej budowy portalu Klienta, lokalizacji aplikacji, lokalizacja narzędzi technicznych pomocnych w efektywnym poruszaniu się na Portalu
  2. Quality System and Supplier Documents – poznanie aplikacja używanej przez całość organizacji -> zbiór wymagań, manuali oraz dokumentacji
  3. SuperG (SIM) – poznanie aplikacji nadzorującej wyniki operacyjne organizacji -> min. MSA score (Manufacturing Site Assessment), Quality Performance (PPM/QC), Logistic Performance (Delivery Performance), itp.
  4. 3270 Access / eAPQP Update access / GPIRS DDL / WebQuote – Purchase Order Documents / WebQuote – Tooling Order Documents (Program Managment Applications) – codzienna obsługa wymienionych aplikacji, elementy wymagające codziennej weryfikacji, nadzór nad aplikacjami
  5. eDDL application / FCSD-E Supplier Network Collaboration application / FCSD-N Supplier Network Collaboration application / Global Packaging Portal / GPIRS DDL (Aplikacje Logistyczne) – codzienna obsługa wymienionych aplikacji, elementy wymagające codziennej weryfikacji, nadzór nad aplikacjami
  6. Capacity Planning (GCP) / Q1 Manufacturing Site Assessment / Global Supplier Request for Engineering Approval (SREA) / VPP (Virtual Part Progress) – Aplikacje PM oraz Jakość – codzienna obsługa wymienionych aplikacji, elementy wymagające codziennej weryfikacji, nadzór nad aplikacjami oraz metodologia wprowadzania wmaganych danych do wymienionych applikacji
  7. GSDB Online (Update Token) – aktualizacja informacji o certyfikatach oraz wymogach formalnych / SuperG (SIM) oraz Quality System and Supplier Documents – analiza aplikacji jakościowych pod kontem codziennej pracy w systemie, obsługi Klienta, jak również bycia zgodnym z wymaganiami podczas procesu wdrażania produktu
Przewiń do góry