Generacja Z

Szkolenie warsztatowe dwudniowe​​

Opis szkolenia

Szkolenie przedstawia metodykę zarządzania i pracy z tzw. pokoleniem Z – osobami urodzonymi po 1990 roku. Przedstawione zostaną psychologiczne różnice pokoleniowe m.in. podejścia do zarządzania sobą i ustalania celów. Około 40% czasu szkolenia to dostarczenie niezbędnej wiedzy na temat proponowanych rozwiązań, 60% to część praktycznych warsztatów na wybranych przykładach.

Dla kogo?

Korzyści po szkoleniu

Program szkolenia

Dzień I 

1.Koncepcje i źródła różnic pokoleniowych.

Generacja Z. Młodzi, otwarci, wychowani w świecie wirtualnym, skazani na wolny rynek i ciągły kryzys. Jak świat odbierają ludzie, żyjący na styku „bezpiecznego” świata szkoły i opieki rodzicielskiej, a bezwzględnego rynku. Jak kryzys ideałów i sloganu „w wolnej Polsce możesz być kimkolwiek zechcesz” odbija się na postawie wobec pracodawcy i życia? Dlaczego „młodość rządzi się swoimi prawami” i nie ugina się łatwo pod presją kultury i miejsca pracy?

2.Zderzenie pokoleń w miejscu pracy. Kultura „współczesnego niewolnictwa”

Jak zarządzać potrzebami Generacji Z? Jak budować w nich nowe potrzeby i motywować? Czy pracodawca musi iść zawsze na rękę roszczeniowej postawie? Jak pójść na kompromis i osiągnąć efekt, który chcemy? Dlaczego Pokolenie Z, to pokolenie w pułapce „między 1500, a niewolnictwem”?
Warsztat praktyczny:  Podstawy kultury liderskiej.

3.Lider w teorii i praktyce. Jak zafundować im najlepszy czas ich życia nie przepłacając?

Dostarczanie doświadczeń i emocji – to naprawdę nie jest trudne! Motywowanie i „podpalanie ludzi” – jak odkryć ukryty potencjał i przewodzić młodym? 10 zasad liderów.
Warsztat praktyczny: Być liderem, ćwiczenie 10 zasad dobrego przywódcy.

 Dzień II

3.Rozwiązywanie konfliktów i reguły społeczne R. Cialdiniego

Wprowadzenie do teorii Open Space i roli facylitatora w przedsiębiorstwie. Wprowadzenie do reguł społecznych R. Cialdiniego.
Warsztat praktyczny: Facylitator i dawanie informacji zwrotnej.

4.Wprowadzenie do zasad Grywalizacji.

Dlaczego młody człowiek nie widzi siebie jako „część procesu” rozwoju firmy/osobistego? Odpowiedź na niską samoocenę? Level up! Dlaczego zrozumienie procesu zdobywania doświadczenia przychodzi łatwiej poprzez metody skalowalne?
Warsztat praktyczny:  gry w służbie celów – narracja marketingowa.

5.Grywalizacja w praktyce.

Czy Twoja firma to „wyścig szczurów”? Czy elementy rywalizacji to „wygryzanie przez silniejszych”? Dlaczego czysty darwinizm nie działa? Co możemy wdrożyć w Twojej firmie?
Warsztat praktyczny: każda gra musi mieć zasady, cel, sędziego i graczy.

6.To co dla Ciebie jest oczywiste… – komunikacja

Różnice praktyczne w komunikowaniu się między pokoleniami. Jakimi metodami komunikować się z Pokoleniem Z? Media społecznościowe , aplikacje mobilne, grafika i kultura „wzrokowców” w służbie Twoich celów.
Warsztat praktyczny: komunikacja zorientowana na „sprzedawaniu ideii”

7.Motywowanie i wyznaczanie celów w duchu NLP

Dlaczego młodzi nie boją się skomplikowanych prac? Czy „jakoś to będzie” jest dobrą odpowiedzią? Jak dać poczucie i możliwość wpływu na swoje miejsce pracy. Co nauka wie o motywacji, a biznes opornie nie tego stosuje?
Warsztat praktyczny:  doświadczenie problemu świeczki i podstawy praktyczne NLP

Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email
Share on print
Drukuj

Nie gryziemy! Jeżeli masz pytania odnośnie szkolenia pisz do nas śmiało.